søndag 6. november 2011

Hei godtfolk:)
Jeg drukner i sensur for tiden, og bruker kveldene stort sett til retting. Så det blir ikke så mye sying eller annet håndarbeide for tiden. Men jeg har i allefall sydd en fleecekjole til en kollega, som jeg ble veldig fornøyd med!


For første gang prøvde jeg å sy innsnittene på "riktig" måte, altså bare fortsette å sy rett ut i luften uten å feste tråden ved å sy frem og tilbake.Noen som har erfaring med dette? Er så redd for at det skal rakne i vask... Kjolen ble veldig fin, og det viser seg at jeg har sydd min egen med vrangsiden ut... Noe som ble ganske nuppete etter at samboern vasket den på 2000 omdreininger.. Så nå vet jeg det, den pusete siden på polarfleece skal ut!
Ha en god dag i høstværet alle sammen:)
Klem fra Lisali

2 kommentarer:

Hege sa...

Den så riktig så deilig ut! Kjenner igjen det der med å drukne i sensur, selv om jeg ikke er der nå lenger...

Ikke lett å finne tid til å sy uansett synes jeg da. Døgnet har rett og slett for få timer!

Flott blogg du har forresten. Kjekt å titte innom ;)

Marissa J sa...

Kul att läsa din blogg och se vad du har för dig i syväg.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails