fredag 23. september 2011

Sukk!

I dag har jeg forelsket meg hodestups i denne fantastisk vakre angoragenseren fra pickles.no:


"Drømmegenser" heter den, og jeg skjønner hvorfor. Den ser jo bare helt fantastisk deilig ut. Tenk å synke ned i godstolen med en kopp te, innpakket i angora? Aberet er bare at jeg ikke har råd til garnet. Jeg har råd til ca 1/5 av det garnet jeg trenger. Så det får være en belønning til meg selv, når jeg har fått sydd ferdig alt som ligger i "skal snart syes, skal bare gjøre ferdig noe annet først bunken min". Eller bare når jeg får neste lønning...

Etter at jeg brukte den lilla fleecekjolen min på jobb fikk jeg en bestilling på en fleecekjole av en kollega, så nå skal det produseres:) Håper virkelig hun blir fornøyd. Denne blir i fargen "aqua" legger ut bilde når den er ferdig.

Ps, sjekk ut pickles.no, utrolig fin side med masse gratis mønstre og lekkert garn! en av mine favoritt "hangouts" på nettet.

Ha en god kveld videre, for meg blir det idol og sjokolade, muligens litt sying:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails