Viser innlegg med etiketten fretex. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten fretex. Vis alle innlegg

lørdag 7. november 2009

Fretex

I dag skulle jeg egentlig på stoff og stil, men siden min kjære var for forkjølet til å orke å være med (stakkars) så ble det fretex i stedet. Det er litt stress og manøvrere barnevogn og ørten stoffruller samtidig på stoff og stil. Jeg visste jo ikke at det ikke var heis på fretex, så jeg måtte shoppe med lille snuppis under høyre arm. Og lille snuppis er ikke så liten og lett lengre, så det var mildt sagt lit slitsomt. MEN jeg var så heldig å finne to herlige stoffer! Egentlig trodde jeg ikke det var noe vits i å dra på fretex, for i en by som Bergen er det jo veldig mange som er ute etter retrostoffene. Jeg fant en fantastisk kjole også, men 400!! var litt dyrt for en brukt kjole. Da var det bedre med to sengetøy til 45 og 20 kr. Veldig fornøyd! Lurer på hva de skal bli for noe!
ps, til følgerne mine: Det er tydeligvis noe feil med bloggen min, for jeg oppdaterer mye oftere enn det kommer opp hos de som følger meg. Aner ikke hvorfor, håper det snart ordner seg!
Her er dagens fangst:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails