mandag 15. februar 2010

Gamle ting, kåpe og skjørt

Jeg tenkte jeg skulle legge inn noen bilder av ting jeg har sydd før. Nå for tiden blir det jo mest barnetøy, men før sydde jeg også en del til meg selv. Jeg sliter litt med å komme i gang med syingen igjen, men nå har det heldigvis løsnet litt:) Her er noen bilder av en kåpe jeg sydde for en stund siden. Nydelig ullfleece fra stoff og stil, og knapper kjøpt på julemarked på Bærums verk, likte knappene såå godt! Jeg har desverre ikke foret kåpa, noe jeg angrer veldig på nå for den mister formen litt fort. Når den henger på en henger ser den jo ikke formsydd ut i det hele tatt, men her er den i allefall:

Og et nærbilde av de fine knappene:

Og her er et skjørt jeg sydde for en stund siden:

Og et nærbilde av broderiet, gjorde det veldig enkelt og tegnet faktisk opp med gråblyant for så å brodere oppå, dette var før jeg hadde "sysakene i orden".

Bak er det bare "gress":

Det er ikke brukt på en stund, og er særdeles ustrøket:)
Ha en fin dag alle sammen:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails