torsdag 11. februar 2010

Navnefest og badekåpe

Det nærmer seg navnefesten til lille snuppis med stormskritt, og jeg storkoser meg med forberedelse til bordpynting. Jeg er jo ingen fan av rosa, så jeg har bestemt meg for å ha bordet i dus lyselimegrønt. (Ikke helt lett å finne pynt i den fargen:)) Men jeg kan strekke meg til rosa roser på bordet da! Trodde ikke jeg brydde meg så mye om borddekkingen, men det er jo kjempegøy! I dag har jeg laget tre små telysestaker til bordet, billig og gøy! Slik så de ut før jeg begynte:

Og slik ble de:

Litt sladdet da, men dere ser jo sånn ca hvordan de ble:)

Så har jeg endelig begynt å sy litt igjen. Har hatt alvorlig sytørke! Tror ikke jeg skal ta bestillinger lenger, det bel litt trått å sy på bestilling. Ble liksom ikke noe gøy lenger! Men jeg har uansett fått laget ferdig en bestilling nå, og det var faktisk gøy for jeg fikk frie tøyler:) Det er en bade/skiftekåpe som en venninne av tanten min skal bruke når de bader ute hver lørdag året rundt. Både varm og god og ha på seg, du kan tørke deg med den, og skifte inni den. Den er ikke helt ferdig ennå, for jeg skal sy på reimer så den kan taes på ryggen, og sy på en liten lomme til å ha en termos i. Men enn så lenge ser den slik ut:

Jeg er veldig spent på hva den nye eieren kommer til å synes om den noget spesielle hetta:

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails