torsdag 29. oktober 2009

Nytt sett til snuppis


Nå er jeg ferdig med det nye settet til snuppis! Det var litt kronglete med så mye skråbånd, men jeg krøp til korset og festet det for hånd på innsiden. Hjelmluen er også fra Børnetøj du selv kan sy. Den var veldig enkel og morsom å lage, så slike blir det nok fler av. Dessuten var snuppis utrolig søt med den! Både jakka og luen er foret med rosa ribb, og begge deler viste seg å kunne brukes på vrangen også. Uten at dette egentlig var intensjonen. Heldigvis lagde jeg jakka litt stor, for de vokser jo fortere en svint disse små.
Så nå har de gamle brune gardinene fått enda et nytt liv. Skulle ønske jeg visste hvor de hadde levd før:)
Her er noen actionbilder av snuppis i den nye outfiten sin. Er hun ikke søt?

4 kommentarer:

Elin sa...

Jo hun er søt!!
Det er jo så morsomt med hjemmelagede klær :)

mona sa...

Herlige klær du syr altså, du er virkelig flink! Og så nydelig lillesnuppa var i den nye jakka :)

Lisali sa...

Takk for det, så koselig:)

Floppetiflopp sa...

Tusen takk for besøk og vennlige ord i bloggen min. Denne jakka var jo rålekker. Kommer nok til å stikke innom denne bloggen med jevne mellomrom.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails