fredag 16. oktober 2009

Retrostoffet har fått nytt liv!




I dag har jeg endelig fått sydd en del. Selvom jeg har vært flink og vært på mammatrening, laget middag pluss pluss, har jeg fått sneket inn litt sying mellom alle småbarnsmammagjøremålene. Og jammen ble det ikke en liten kjole av det fine stoffet jeg fikk av svigermoren min. (se forrige innlegg) Kjolen er laget av to ulike gardiner, pluss et gammel sengesett som for:) Denne er til salgs, og jeg lurer veldig på om noen vil kjøpe den. Bildene ble litt dårlige, for kjolen ser nesten litt skitten ut,men så er det bare at stoffet blir veldig blankt i blitslyset. Aanyway, blir spennende å se om noen har lyst på den:) Jeg har sydd den i str. 1 år, men kan sy den i str. 2 og 3 år også hvis noen er interessert.


Deilig å kjenne at inspirasjonen siger inn igjen, det går liksom litt i perioder det med sying. Noen perioder støver symaskinen ned, andre perioder er den flittig brukt. En ting er i allefall sikkert, jeg blir aldri så sinna som når symaskinen tuller seg, eller jeg syr feil. Det er ett eller annet med sying som kan gjøre en fly forbanna når det ikke går som det skal! Men så er det jo så utrolig gøy når alt blir som en hadde tenkt! Så nå skal jeg pønske ut av hva mer jeg skal sy av den etterhvert svært så store stoffsamlingen min:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails