lørdag 31. oktober 2009

Gjettekonkurranse


Jeg fant disse klærne på loppemarked tidligere i høst (du vet du har ammetåke når du må tenke deg om en stund før du kommer på hvilke årstid vi er i...) og jeg synes det var så friske og fine farger på dem. Det var som om de lå og ropte til meg: sy meg om, sy meg om. Så da spanderte jeg en tier, og om hjem med en ganske så full tøypose til slutt. Marihøne t-skjorta ble desverre litt farget i vask, jeg slang den inn sammen med de brune gardinene jeg har sydd jakke og lue av (se forrige innlegg.) tenkte ikke på at de kunne farge jeg. Uansett, nå har jeg sydd om t-skjorten og buksen til nytt tøy til snuppis. Noen som vil gjette hva det har blitt til? Legger ut bildet av resultatet i morgen!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails