tirsdag 20. oktober 2009

slåsskamp med skråbånd...

I dag har jeg hatt enda en liten slåsskamp med skråbåndet. Skråbånd er virkelig noe herk altså. Men det blir jo fint til slutt. Syr en liten ytterjakke til snuppis, og det er ikke bare bare å kante rundt ermene på noe som er så smått og tykt. Tok meg en tur ned på husquerna med snuppis og vogna og hele pakka. Ville sjekke ut hva en skråbåndfot til symaskinen kostet. Tenkte at jeg kunne vel spandere en hundrings for å slippe alle disse skråbåndslåsskampene. Men neida, 450kr!!! Og det har jeg på ingen måte råd til. Men den snille damen som jobbet der tok seg tid til å vise meg hvordan jeg skulle gjøre det slik at det ble pent, uten denne utrolig dyre foten...
Selvom jeg har litt dårlig råd nå så klarte jeg jo selvfølgelig ikke dy meg, og kjøpte litt stoff, bånd osv. Burde egentlig spare til å dra på stoff og stil i stedet, utrolig mye bedre utvalg og mye mye billigere. Men det er så langt! Og jeg som ikke har bil.. (ikke lappen engang, hysj hysj) Det er en rimelig lang busstur herifra. Hadde det bare vært meg hadde det gått greit, men det er ikke alltid snuppis digger å kjøre buss for å si det sånn.
Anyway, skal prøve å gjøre ferdig jakken i morgen og legge ut et bilde.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails