tirsdag 9. mars 2010

Give away/konkurranse!

Endelig ferdig med premiene til min give away:) Jeg må jo feire at jeg har over tusen besøkene, og hvordan feire det bedre enn å gi en gave til en av dere besøkene? Her er premien, tadadada (trommevirvel) :




Og her sammen med andre og tredjepremien:



Førstepremien er altså en veggoppbevarings"hylle". Andrepremien et bilde av en av mine kjære elefanter med en stofftrukket ramme. Elefantbildet kan tas ut hvis du ønsker det. Og tredjepremien en liten stofftrukket notatbok. Her kommer det flere bilder av førstepremien:

Den har en smal høy, og en lav lang lomme. Dessuten et lite bånd som kan løsnes med trykknapp som du kan henge ulike ting på. Og til slutt en liten "ramme". Her kan du sette inn bilde av en venn (slik som jeg har gjort) en liten koselig lapp el. Her har jeg puttet post, nøkler og div. ting man alltid har slengende i gangen. En utmerket liten sak til å samle gangrotet med andre ord:)



Eller så kan man feks henge den på badet:






Den er helt nysydd og ikke brukt, jeg har kun puttet litt ting i den for å ta bilder:)

(Tror jammen meg jeg trenger en i gangen selv..)


Reglene er som vanlig:
1 lodd for en kommentar:)
2 lodd for kommentar pluss legg deg til som fast leser (de som allerede er det får selvfølgelig lodd for det)
3 lodd for kommentar, leser og link med bilde.
Good luck! Vinneren trekkes 1.april.

16 kommentarer:

Siv Iren sa...

Så spennende med give-away! Du er som vanlig supergod til å finne fine stoffer. Jeg falt veldig for den skriveboken, har kanskje noe med yrket mitt å gjøre:) Jeg må litt flau innrømme at jeg samler på skrivebøker, en hjemmelaget har jeg enda ikke i samlingen;)

Følger er jeg fra før. Legger link og bilde på bloggen min, så da er det vel 3 lodd for meg? (Give-away jomfru så kan ikke dette helt)

Lisali sa...

Hei! Får håpe du vinner tredjeplassen da:) Av en eller annen grunn hadde jeg ikke lagt til bloggen din i bloggrollen, trodde faktisk den lå der (ammetåke..?) men nå har jeg i allefall lagt den til!

ussamor sa...

Så fine ting du har laga.
Eg tek 2 lodd :)

elin sa...

grattis med 1000besøende da!moro med få fine give awai gaver!jeg er med ,linker med bilde på bloggenmin.så 2 lodd til meg takk!!!!!!!!

Sølvi sa...

Hei! Så fine premier:-) Tar 3 lodd jeg da:-)

mona sa...

Så fine ting!! :) Jeg vil helt klart være med. Jeg får vel to lodd? En for kommentar og så er jeg jo følger.

Unknown sa...

Heisann! Så flotte ting du lager. jeg vil gjerne være med på trekningen med 3 lodd!

KrudtuglensMor sa...

Super fede præmier, må straks være med :) 3 styks herfra!! Og velkommen i min gaveleg, du må meget gerne sende din adresse til christina@ennemark.dk

Pip som Pap sa...

Hejsa:o) Sikke nogle flotte flotte ting du laver og kanon flotte præmier. Jeg vil meget gerne være med med 2 lodder. Mvh Pia

SiriR sa...

Hei,
så masse fint du syr!
Jeg vil gjerne være med i trekningen din. Legger meg til som fast følger så jeg kan titte forbi her igjen:)

Emma Julie sa...

Så fin give away! Jeg vil veldig gjerne delta med 3 lodd:) Ha en fin lørdag!

Rebekka sa...

Ej, det må jeg være med på - 3 lodder til mig, tak!

Mvh Rebekka

ulla sa...

Hold da op hvor er det flotte præmier! Er med på 3 lodder tak og så x´er jeg fingre helt indtil d. 1.april:-)

Ina sa...

Sikke nogle fine ting du laver. Jeg er vild med dine hjelmhuer. Nå, men her vil jeg i hvert fald gerne have 3 lodder.

Ingeborg sa...

Jeg vil gerne have 3 lodder. 1000 tak.

solveig sa...

Å så gøy da!
3 på meg også ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails