mandag 1. mars 2010

hjelmlue

Endelig har sytørken gått over! Huff, dette med å ta bestillinger tok knekken på min sylyst. Kreativitet på bestilling er nok ikke tingen for meg. Men å legge ut ting for salg derimot, det er bare gøy:)

Så nå har jeg sydd ferdig min siste bestilling, to hjelmluer, som jeg desverre ikke har bilde av her. Men dere har jo sett dem før, den med elefant og den med snurrebass:) Og så sydde jeg denne luen, som jeg har lagt ut for salg:



Applikasjoner fra de herlige syttitallsgardiene jeg fikk av svigermor:)
La den ut på finn nå nettopp, og er veldig spent på om noen vi kjøpe den. Egentlig har jeg litt lyst på den selv, men jeg må vel innse at Lille Snuppis begynner å få mer enn nok hjelmluer...

2 kommentarer:

Siv Iren sa...

Den var utrolig søt! Jeg kjenner til det med sytørke etter bestillinger, man mister liksom litt skapegleden i det hele syns jeg. Er nok smartere å gjøre som du gjør nå, sy først og så selge:) Håper den havner i gode hender (på godt hode) for det var en aldeles nydelig lue. Med applikasjon fra 70-tallsgardiner kan det jo aldri gå dårlig :D

Lisali sa...

Takk for det:) Så koselig at det lå en kommentar her!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails