mandag 15. mars 2010

Strikk en Hundertwasser!

Som dere sikkert har fått med dere er Hundertwasser en av mine favorittkunstnere. Jeg "oppdaget" ham for noen år siden da jeg var i London, og falt pladask for bildene hans. Da jeg kom hjem hadde jeg kjøpt akkurat de samme bildene som vi hadde på veggen da jeg vokste opp, jeg hadde bare glemt dem. Så de lå vel der i underbevisstheten og lurte. Uansett synes jeg han har fantastiske bilder med former og farger som jeg blir veldig fasinert av. Her om dagen surfet jeg litt rundt etter Hundertwasserbilder, og kom over denne nettsiden, der de rett og slett selger garn inspirert av Hunertwasserbilder. Søkt eller kult? Klarer ikke helt bestemme meg hva jeg synes om det, men fasinerende er det:





Hvem kommer på noe slikt? Jaja, made my day:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails