fredag 27. november 2009

Spoonflower

Etter jeg oppdaget denne fantastiske siden på nettet har jeg gått med planer om å designe et eget stoff. Hvem var det som oppfant dette geniale konseptet? Det er jo så utrolig kult at det går an! Jeg er ikke spesielt god på dataprogrammer, så må nok tegne noe for hånd og scanne. Håper det går ann. Jeg vet bare ikke helt hva ennå.. Tenker kanskje å tegne en liten eventyr/fantasi verden med små søte vesener og merkelige hus. Men jeg vet jo ikke helt hvordan det vil ta seg ut på et stoff. Dessuten er det så lenge siden jeg har tegnet at jeg har mistet litt "teken". Jeg får vel bare tegne og tenke litt videre før jeg sender inn. Det er jo ganske billig også. Spoonflower I love you! Hvis noen vil designe et stoff til en liten kjole, lue el men ikke kan sy, så tar jeg gjerne mot bestilling. Men jeg vet ikke hvor mye mer jeg rekker før jul. Har jo en langt liste med julegaver som skal sys, føler det rettferdiggjør min elleville shopping på stoff og stil...
I stad kom det en dame innom for å prøve noen hjelmluer på gutten sin. De passet desverre ikke helt, men hun bestillte to i en annen størrelse. Gøy at dette luesalget går så bra! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med de jeg har igjen da. Jeg får vel finne på noe lurt.
Nå må jeg gå og sy litt, har en del luer jeg skulle ha begynt på...

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails